Veelgestelde vragen

Wij begrijpen dat u soms door de veelheid aan keuze mogelijkheden niet meer weet wat het beste kunt kiezen. Daarom hebben wij veelgestelde vragen gemaakt met het antwoord erbij. Klik op de vraag om het antwoord te lezen. Komt u er toch niet uit, geen nood. Wij helpen u graag. Klik hiervoor op de button 'contact'.

Veelgestelde vragen (FAQ)

1Kan iedereen de site gebruiken?
Ja, de site is voor iedereen toegankelijk. De aanbieders komen uit Nederland en hebben geen enkel contract oid met 123overstapdeals.nl.

Via onze widget kunt u uw voorkeuren opgeven. De widget geeft u diverse resultaten. De daadwerkelijke overstap wordt geheel door de aanbieder geregeld en doorgestuurd.
2Moet ik inloggen als ik wil overstappen of hoe gaat dat in zijn werk?
Nee, voor het gebruik van 123overstapdeals.nl hoeft u bij ons niet in te loggen. U maakt ook geen account aan. Pas bij het selecteren van een aanbieder wordt u naar de website van uw keuze geleidt waarbij u uw gegevens kunt opgeven.
3Waarom worden er zoveel rubrieken getoond met aanbieders?
Om u een totaaloverzicht te geven van alle mogelijke aanbieders. Door meerdere aanbieders met elkaar te vergelijken kunt u op basis van uw criterea de beste deal zichtbaar krijgen.

Begin nu met vergelijken
4Wat is de werkwijze van de website precies?
Dat is een goede vraag. Op de pagina Werkwijze kunt u in 3 stappen lezen hoe de site werkt.

Komt u er niet direct uit? Neem gewoon contact op!


Nieuwsbrief ontvangen?